S.O.S. Endometrioza – identitate vizuala

profile imageProbabil, privind fotografia de mai sus, va intrebati ce reprezinta.

Sunt pasari delicate, dar puternice, care zboara si se insotesc in fiecare an, calatoresc si revin in fiecare primavara in cuibul din care plecasera cu un an in urma.

In Februarie 2017, gandindu-ma cine ar putea sa ma ajute in crearea identitatii Asociatiei S.O.S. Endometrioza, randurile citite despre ei, pe Facebook, m-au condus la actiunea fireasca de a-i scrie Adrianei Liute de la Storience (https://www.facebook.com/Storience/). Norocul face ca Adriana sa imi fost colega la un fost loc de munca astfel incat dupa ce i-am explicat cine suntem si ce ne dorim, cu deschiderea si generozitatea care o caracterizeaza, Adriana a acceptat, pro bono, sa ne ajute. Ii multumesc echipei Storience si cu acest prilej pentru ceea ce au realizat cu inima deschisa! Nu este intamplator motto-ul pe care si l-au ales “Branding for Good”!

Din munca creatorilor de la Storience a aparut, acum o saptamana acest stol colorat de pasari care a devenit logo-ul Asociatiei S.O.S. Endometrioza.

Am incredere ca noua identitate vizuala va sprijini demersurile viitoare ale Asociatiei care se dezvolta, cu pasi marunti, dar siguri.

Pentru persoanele care vor sa sustina stolul, voi publica in zilele urmatoare, Formularul 230 prin care puteti alege sa virati 2% din impozitul anual pe veniturile din salarii si pensii din 2016 pentru sustinerea acestei cauze.

„Singura noastră putere veritabilă este aceea de a-l ajuta pe celălalt.“ (Dalai Lama)

Formular 230_Endo